پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227150
مسئولان بخش داخلي وخارجي از حوادث دردناک اخير به آساني عبور نکنند
تاریخ انتشار : 1395/09/07 09:12:58
نمایش : 1070
رهبر معظم انقلاب اسلامي با تسليت دو حادثه اخير در عراق و ايران تاکيد کردند: از مسئولان و دست‌اندرکاران در هر دو بخش داخلي و خارجي مي‌خواهم که از اين حوادث دردناک به آساني عبور نکنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پي حوادث تلخ و دردناک شهادت دهها نفر از زائران حضرت سيدالشهداء عليه‌السلام در عراق و همچنين جان‌باختن و آسيب‌ديدگي جمعي از مسافران و زائران حضرت امام رضا عليه‌السلام، در پيامي ضمن طلب رحمت و مغفرت الهي براي درگذشتگان و دعا براي شفاي آسيب‌ديدگان، تأکيد کردند: مسئولان از اين حوادث دردناک به آساني عبور نکنند و دغدغه‌ حل ريشه‌اي اين مصائب و امثال آن از مسائل مردم را در صدر اولويت‌هاي خود قرار دهند.

متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:

«بسم الله الرّحمن الرّحيم

حادثه‌ي تلخ و اندوهبار شهادت دهها نفر از زوّار ايراني و غير ايراني حضرت سيدالشهداء عليه‌السلام در عراق و نيز حادثه‌ي دردناک تصادف قطار که به جان‌باختن و آسيب‌ديدگي جمعي از مسافران و زوّار حضرت ابي‌الحسن‌الرضا عليه‌السلام انجاميد، اينجانب را همچون ديگر هم‌ميهنان و خانواده‌هاي عزادار، مصيبت‌زده کرد.

در حادثه‌ي اول، گروههاي جنايتکار و شقاوت‌بار تکفيري که راه‌پيمائي عظيم اربعين و امنيت بي‌نظير زائران حسيني، چشم آنان را کور و توطئه‌هاي خباثت‌آلود آنان را خنثي کرده است، به انتقام بزدلانه و فجيع دست زدند و بار ديگر چهره‌ي خبيث و مَنيّت پليد خود را به همه نشان دادند. از مناطق ديگر جهان همچون نيجريه و پاکستان و افغانستان نيز خبرهاي تلخ و تکان‌دهنده از جنايات هم‌مسلکان آنها مي‌رسد و خطر جريان تکفيري و دولت‌هاي حامي آنان را بار ديگر به همه‌ي مسلمانان و دلسوزان گوشزد مي‌کند.

در حادثه‌ي دوم نيز قصور يا تقصير و بي‌تدبيري دست‌اندرکاران، خانواده‌هائي را داغدار کرد و موجب جان‌باختن و آسيب‌ديدگي جمعي از مردم عزيزمان شد.

اينجانب ضمن طلب رحمت و مغفرت الهي براي درگذشتگان و دعا براي شفاي آسيب‌ديدگان و عرض تسليت به خانواده‌هاي آنان، از مسئولان و دست‌اندرکاران در هر دو بخش داخلي و خارجي مي‌خواهم که از اين حوادث دردناک به آساني عبور نکنند و دغدغه‌ي حلّ ريشه‌ئي اين مصائب و امثال آن از مسائل مردم را در صدر اولويت‌هاي خود قرار دهند و اکنون نيز همه‌ي تلاش خود را براي علاج مصدومان و انتقال جان‌باختگان و کاستن از مصائب داغداران به کار برند.

سيّد علي خامنه‌اي
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html